Senaste tiden!

Helloo!!
Det har varit ett tag sedan som jag bloggade, ber om ursäkt för det, men det är så mycket som händer som man inte vill missa :) Jag har haft ett väldigt trevligt lov, som bestod av Denver, nyår, födelsedag och allmänt slappande! Vi var i Denver i ca 3 dagar, det var sjukt kul! Vi bodde hos min amerikanska systers farmor som nu känns som min american nana :) Hon var så snäll och hon var väldigt kramgo :) Vi shoppade en dag och sen åt vi middag med pappans bror också. Det var väldigt trevligt, sen åkte vi förbi där mamman och pappan gifte sig, + någon buffalo bills grav. Kul att se :) Sen såg vi också colleget som systern ska börja på!
 
Sen var det nyår som vi firade med ett par kompisar till familjen vilket bestod av biljard spelande, mycket mingel och sen höra några få raketer på tolvslaget (raketer är förbjudet här.. haha) Vilket sög lite haha :)
 
Sedan var det helt plötsligt den ANDRA JANURAI. MIN 18 ÅRS DAG. Herre gud... 18 - vuxen.. Haha, känns sjukt konstigt, jag köpte en lottery ticket som man behövde vara 18 för att köpa! Haha jag vann ingenting men kommer spara den som ett minne :) Jag skulle åkt till denver idag för en simtävling men blev sjuk i torsdags :/// Så är hemma och kryar på mig istället vilket suger så sjukt mycket.. Nästa helg hoppas jag på att åka till denver iaf, då är det en till simtävling! Jaja, nog snackat, här har ni bilder!
Påvägen ner till Denver :)
Simtävling hemma :)
Nyår!
Skype med lillasyster!
JIPPIE!!! Bästa presenten någonsin!!!! Vi ska upp till Denver igen den 15 mars för då ska jag, syster och vår gemensamma kompis från simningen på IMAGINE DRAGONS viilket är ett av de bästa band jag vet!!! Det är en julklapp + födelsedags present till oss tre, för vi fyller år 1,5 månad mellan alla tre födelsedagarna! Jag är så taggad! :)
The hobbit - desolation of smaug 3D med två av det bästa tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0