Koolaid obsession

Hej! Kl är så mycket som 10 på kvällen här borta och jag är lagom trött.. Skoldagen har vart uttröttande, men är hemma och en efterlängtad helg väntar! Vi har käkat middag och lyssnat på the football game (radio) i denver där grabbarna är och spelar. Ca 6 timmar härifrån! Dem vann och spelade även mot 1st in state vilket betyder att....... VI ÄR 1ST IN STATE, eller ja.. montrose high school! Fattar ni? Bästa football teamet i hela Colorado, ganska stolt är jag över dem och nick! Han är där borta men fick nog inte spela mycket.
 
Jag har blivit beroende... AV KOOLAID. Ingen bra beroendeframkallande dryck detta.. kan vara lite bättre än läsk, men inte mycket.. har hört talas om det i typ 5 år, men vi har det nog inte i sverige.. prövade första gången i onsdags.. Smakade grape-flavor (som jag också blivit beroende av, GRAPE ♥.), man tar en koolaid påse med "smak", sen blandar man vatten, is och ...... 1 cup of sugar... övrdrivet mycket socker ja.. men det är iallafall riktigt socker som man blandar och inte något "artificial".. jag ska bättra mig att inte dricka det.. men det är så farligt gott! Speciellt grape!
 
Jag har hittat ett gäng tjejer i min idrottsklass som är jättesnälla och har blivit kompisar med dem! En som heter Vanessa speciellt, hon är assnäll! Här har ni lite bilder!
japp..... mitt beroende!(typ som saft)
Såhär ser tungan ut efter! xD
Vanessa!
Jag, Mary, Jordan och Tyra :)
¨
max aka korvis (ser ut som en stor falukorv <3) (juste förresten, kan någon skicka en falukorv till mig? saknar det <3)
tupac

tupac
bilden blev upp och ner... orkar inte fixa men mitt hår vissa skoldagar (när jag orkar).. jag har börjat locka det.. fint?
två bilder ifrån idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0