Spirit week

Just nu pågår spirit week som jag nämnde förut! i måndags var det hippie day och då hade jag en blommig top och en blom krans :) Igår var det fanday, då hade jag en batmantröja och batman skor. Idag var det mismatch day, men jag vaknade 7:15..... bussen går 7:35.... jag hann.... jag är förundrad över hur snabbt jag kan fixa mig när jag verkligen behöver... :) Så jag hann inte göra något :/ Nästa gång! vi skulle egentligen gått till homecoming parade idag, men jag har ingen ork... gick precis på en off campus walk.. typ 5 km och upp till ett berg.. så det var lutat.. tufft var det, speceillt efter track circuits igår.. tänker inte ens gå in på vad det är.... sen såg jag nu att det halvt spöregnar! inte så kul att se det i regn :( Hann även se dodgeball! det var kul! :) Nu ska jag plugga lite! puss
hippie!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Söt Josse.

Svar: tack papi !
Josephine Schreber

2013-09-19 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0