Homecoming

Idag så hade jag skola halva dagen, sen så hämtade Dory mig vid lunch för att åka till Grand Junction, en timma härifrån Montrose. Vi skulle åka på Nicks junior varsity football game. Han startade runt 4, så vi hann shoppa lite inför homecoming som är den första skoldansen här i USA. Vi hittade ett par kap och ett par skor som jag är såååå kär i! (OCH SOM FAKTISKT PASSAR, mamma ;)) Här kommer lite bilder på hur jag kommer se ut ungefär, bilderna är skit, men min kamera var urladdad!
SKOR!
smycken!
allt på! (skitdålig bild, men jaja!)
klänningen!

Kommentarer
Postat av: frida b

SKITSNYGGA SKOR!!!!!!

Svar: tack tjejen! saknar dig <3
Josephine Schreber

2013-09-14 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0