HOMECOMING!

Ikväll var det som sagt homecoming, men det var inte så kul! Dory, min hostmom sa att det inte är så roligt att gå på danser om man inte har en dejt.. hon hade rätt.. om man inte gick ett gäng tjejer som dansar dock! Jag dansade lite och vågade till och med fråga en kille om han ville dansa, det slutade med att vi pratade lite istället, mest om mig och sverige! Jag tyckte iaf att jag såg bra ut och Lauren min kompis såg så bra ut! Här kommer lite bilder på oss och en bild på nick när han hade spelat football en eftermiddag!
jag och lauren! (ps.. tycker jag liknar mamma ganska mycket.... sant?)
jag!
nick och jag!

Kommentarer
Postat av: Emma melin

Du ser jätte bra ut. Jätte söt ❤❤

2013-09-22 @ 16:00:03
Postat av: pappa

Snygg!

2013-09-23 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0