Holaaaa

Idag är det labour day, vilket betyder INGEN SKOLA! YEAH! Så i fredags så ringde Dorothy min granne/vän mig och sa "PUT ON A DRESS AND GET OVER HERE, WE ARE CRASHING A WEDDING!" Hahahha, så jag åkte över till hennes kompis megan och så gick vi till någon random persons bröllop och ja.. vi "crashed" it.. sen crashade vi också en Quinceañera, vilket ofta är spanka tonåringar som fyller 15! Det var jättestelt för det var tydlign black&white theme.. vi var lite färgglada så vi drog efter det! Igår så sov jag över med Dorothy och Lauren, en annan granne! Vi lagade smores, spelade biljard och tittade på film. Jag sov sen över och nu är jag hemma! Har lite läxor som behövs göras och sen ska jag nog slappa! Det är så sjuuuukt varmt ute, runt 100 ° F! Nu blir det bild bomb så håll i er ;)
På min promenad såg man en sånhär :)
 
Lilla Nick som sover.... xD
Middag som Dory lagade..... SER NI HUR BRA JAG HAR DET? Jag menar, Blueberry waffles med blueberry sirap, whipped cream och bacon.... ♥
Sweet tea! Det finns det massor av här :) Och det är sååååå gott!
vänner på kända dinern Denny's!
Denny's!
WEDDING CRASHERS
hells yeah!
Stumpy!!!!

DOROTKAAA! (AKA - Dorothy!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0