Under construction

Hej! Just nu pågår det en liten bloggpaus, min laddare till datorn slutade att fungera för typ 3-4 dagar sen...! Så därför har jag inte kunnat blogga på ett par dagar! Jag har en del bilder att visa, men ni får helt enkelt hålla ut till jag skaffar en ny datorladdare. Igår så var jag påå en sweetsixteen "fest". Vi gjorde egna tröjor kan man säga, sen körde vi just dance, sen skulle vi köra kurragömma, så då släckte vi alla lampor och stod i en grupp i vardasgrummet och klurar ut hur vi ska göra med regler och sånt, så säger en tjej "guys, i think i saw something out there" och ca 2 sekunder efter hon säger det så knackar någon på fönstret och alla tjejer brister ut i skrik och panik.. haha, det var tydligen någon granne till tjejen vi var hos som var ute och busade. Iallafall, så är jag hemma nu och ska plugga samt skypa lite med ett par familjemedlemmar! Vi hörs när jag hittart en användbar laddare, puss!

Kommentarer
Postat av: maya

nu när du är i THE US of A så får du lära dig baka white chocolatechip macadamia nut kakor på riktigt!!!!!!

2013-11-06 @ 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0