skolan!

polisbil precis utanför skolan! den såg så anorlunda ut och såg ut som dem i filmer osv!
Montrose Indians! Sen ser man indianen på fönsterrutan! + att det står God Bless America i hörnet.... hahah xD
 
I skolan så går alla runt med backpacks.. literally, alla! det är helt sjukt! haha, sen så har jag 7 st classes!
period 1 = franska 1
period 2 = food science (hemkunskap/biologi)
period 3 = matte (algebra)
period 4 = english 11
period 5 = geologi
period 6 = P.E (idrott)
period 7 = grafisk design!

Sen har jag en class som heter access, där man i ca 30 min får plugga, med eller utan hjälp av lärare! Alla tjejer har översminkat sig och lockar håret varje dag (kanske 50% av tjejerna). Det är väldigt annorlunda jämfört med Sverige iaf och det kanske är en bra sak :) Det är lite svårt och stressigt nu i början, men det börjar arta sig lite! Nu ska jag plugga lite, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0