Updatering

Hej, nu har jag kommit fram och allting! Tog ett låångt tag för att hitta en adapter som faktiskt funkade. Sedan hittade jag en och nu har jag ström i alla mina tekniska saker! Har skypat med några av mina vänner och mamma än så länge! Idag så har shoppat på target, walmart och maurices. Det var en cool första upplevelse att se allting! Sen åt vi dessutom på taco bell.... HERREGUD VAD GOTT. Himmelskt.. jag skojar inte! Brorn är jätte snäll, han och jag kommer väldigt bra överens! Familjen i sig är jätte rolig och väldigt lik mig, så jag tror jag kommer passa bra in här! Skolan var också himmelsk i sig, precis som man ser i filmerna! :) Jag hejar numera på Montrose Indians och Denver Broncs .. haha! Lite tvingad kanske ;) Jag har tre bilder att visa just nu, en på deras hus och hund samt en på godiset som finns här <3 Sedan hör jag av mig senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0