slappar

just nu ligger jag och slappar i sängen, har precis lagat jello och får se om jag tycker om det sen :) idag var det måndag och dagen kändes lite extra lång.. efter skolan åkte jag bara hem och gjorde läxor. har träffat lite fler människor och blivit ganska bra kompis med en tjej från P.E. (idrott) ska nog plugga lite till och sen sova. har typ fortfarande jetlag... jag vaknar 6 varje morgon, går antingen på toa eller somnar om.. men det är som en klocka i mitt huvud, varje dag 5:58, 6:02, 6:10, 5:53.. så har några av mina mornar sett ut.. haha. Jag blir så sjukt trött på kvällen sen också! Somnar runt 9/10 varje dag.. vilket kanske är bra ändå.. :P

Jag och Dory min amerikanska mamma var på ett möte med CETUSA, där vi fick träffa andra familjer med utbytesstudenter. Pratade lite svenska med en norsk vilket kändes konstigt, det tyckte hon med. En hel del asiater och tyskar bestod mötet av. VI åt mat, utbytte historier och lite sådant. Trevligt var det! Nästa helg blir det att åka till grand junction och handla homecoming saker! Spännande, spännande!

PS, grattis Romina om du läser detta, lite sent för dig! Men här är det fortfarande 26! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0