första dagen i high school...

okej, så jag har överlevt!
när vi körde in vid skolan så typ kändes det som en panikattack.. jag var så sjukt nervöst och fyfan början av dagen var tre gånger så mycket värre än första dagen i gymnasiet! det var så läskigt! dessutom är det ett helt annat språk! men iaf så tog dem en bild, jag fick ett skol-ID, jag betalade några "klasser", fick böcker och sånt sen.... fick jag ett skåp..... jag har aldrig haft något större prioblem i mitt liv! det var det svåraste ever! jag prövade säkert 50 och frågade sen, så nu vet jag hur det funkar! Dorothy som bor granne med oss mötte upp mig sen och presenterade mig för sina vänner, vi åt lunch och hängde sen på eftermiddagen. Dem var jätte trevliga och mina första riktiga vänner här borta! Det är så coolt hur dem kan köra helt själva, är så imponerad! och längtar härmed efter när jag får ta körkort! Nu ska jag slappa ett tag, sedan äter vi middag och köper skolsaker! hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0