american football!

Hey igen! Har haft fullt upp som vanligt... eller inte, glömmer mest bort bloggen men några inlägg per vecka lär det bli! Igår gjorde jag något utav det coolaste här än så länge, var på min första (allra första som i första EVER) american football game. Det var så sjuuukt kul och coolt! Alla cheerleaders var där, samt marching band, samt bandet, samt dancers! Dem invigde med att höja amerikanska flaggan och sjunga nationalsången. Kören sjöng jättefint och jag fick gåshud i slutet! Filmade lite så en film kommer strax! Dem vann med 47-22! Det blixtrade som tusan och fick faktiskt bild på det! Men jätteduktiga var dem och Nick fick spela i kanske 5 min! Han är junior varsity och inte varsity så det var tur det! Varsity är det såkallade "satsiga/bästa" laget som är "bäst" och dem som åker ganska långt för att spela. Därför har man ganska tur om man får spela några minuter, eftersom att det bara är typ seniors och några juniors som spelar. Nick (min husbror eller vad man säger) är en junior! Precis som jag då rå! Snart ska jag gå på bio med två kompisar/grannar, vi ska se nya city of bones filmen!!! Som jag har längtat... ett halvår bara.. Har läst boken och allting så jag är jättetaggad!!! Hahah.. Nu ska vi snart äta, hör av mig strax! puss på er!
Här står dem beredda!
Spelstart!
 
Här spelas nationalsången och alla står uppradade!
vinst + blixt!
 
Här är det en touchdown för oss (montrose indians)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0