3 månader

Nu, för två dagar sedan fick jag en påminnelse på mobilen, 3 månader till "going home"... herregud, bara tre månader kvar! Känns helt sjukt! haha :) Helgen har vart en disaster som jag helst inte vill gå in på, min syster pratade med mig igår i ca 2 timmar och gjorde det bättre, hon är sådan jäkla bra lyssnare och rådgivare :) Nu är det mars också, känns också sjukt, har varit här i 7 månader, på ett ungefär! Veckan har vart bra i sig antar jag, veckorna går dessutom snabbare och snabbare, vilket jag gillar! Ville bara ge er en liten uppdatering, men ha det bra! Puss!
vi växer och blir starkare över våra misstag, därför ska man kommer över dem, min syster sa så. himla fin är hon. ♥ Ny vecka med nya tag och jag är just nu glad, vilket är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0