Imagine dragons

JUSTE GLÖMDE SÄGA.
Jag var på en Imagine Dragons konsert, ett av mina favorit band! Och fysatan vad bra dem var, det var så otroligt! Jag hade rysningar i nästan alla låtar! Det var så jäkla bra helt enkelt, köpte en tshirt som är så otrligt cool också haha :) Fick biljetten i födelsedagspresent/juklapp av min hostfamily! Åh. kan inte tacka dem nog.. haha har sagt THANK YOU säkert 100 gånger haha. Jag gick med min "syster" och våran gemensamma kompis! Men alltså ni har ingen aning.. en av det bästa konserterna på läääänge!!!
 
Inte min film, vi satt ner till vänster. Deras mest kända låt... fysatan alltså, ren kärlek ♥
 
och lite bilder;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0