simning är över!

Japp, nu är simningen över.. vet inte riktigt hur jag känner med det. Det var extremt roligt varenda dag, att se, prata och larva sig med alla tjejerna. Haha, jag kommer ihåg första träningen, jag var så rädd.. haha sen så var en av dem första som prata med mig Jordan, hon kom fram till mig en lunch, pratade med mig och nu är hon en av dem som betyder mest för mig här! Jag har lärt känna alla tjejerna på sitt sätt, det är min familj haha, vi står stolt med varandra sida, vid sida igenom vått (ironiskt nog) och torrt! Igenom blod (jag ramlade i min första tävling och började blöda :P ), svett (så hårt som vi tränade varje dag) och tårar (det var många glada tårar i districs!) Nu är det över och det gör mig lite ledsen att inte se dem varje dag! Självklart ser jag nästa alla i skolan och vi hälsar på varandra såklart! :)
 
Nu vet jag inte hur det blir, tror inte jag vill börja på track i allafall, det var lite min backupplan ifall siminingen inte funkade, men det gjorde den ju. Jag är så himla glad!! Districs som vi hade är en av det största tävlingarna vi har i siminingen, där tävlar vi mot andra lag, vi kom på 4 plats iår! Det var så kul, jag kom först på 13/18 vilket gör att jag kom till finals! 16 kvalificerade vilket gjorde att vi fick gå in till musik och folk som "hi-fivade" en, det var extremt kul! Sen slutade jag på 10 plats! Min coach var såååå stolt över mig och likaså jag själv! Det betyder att jag fick en "letter" i simhopp, vilket också betyder att om jag köper en leatherman jacket så har jag ett stort M på den :) Att få letter det första året man försöker är extremt svårt! Vilket jag gjorde :) Är sååå glad!
 
Sen fick jag reda på att jag var på principles honor roll! Vilket betyder att jag har ett GPA över 3,75 (4 är det största man kan ha), om jag håller det kan jag också få ett letter i academics! Är så nöjd!
 
Ikväll ska jag över till min kompis Erin, vi ska ha en filmkväll och sleepover! :) VI hörs snart igen!
JORDAN! ♥
callie!
hope och heidi!
hope!
allison och jag innan vi åkte skridskor! ♥
igår!
innan en utekväll med några tjejer för att fira 2 födelsedagar!
Vi såg lego movie, haha den var jättebra! Alla som ser detta borde se den om ni inte har det än! Haha den är otroligt mysig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jösses vad Helene är lik dig, speciellt på de sista korten!.

2014-02-23 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0