spring break

Hej! Denna vecka har det vart spring break som sagt och jag har inte riktigt njutit av den lika mycket som alla andra. I torsdags förra veckan så blev jag förskyld och har typ legat till sängs hela veckan nästan :( I onsdags kunde jag äntligen träffa människor, så vi hade en början till ett Harry Potter marathon, vi kunde bara ses i några timmar så vi hann igenom 1:an och 2:an. Så jäkla bra filmer och nu när man ser dem i efterhand samt är lite äldre så upptäcker man så mycket mer detaljer! Iaf så har jag inte gjort så mycket detta lov.. Men nu är min "syster" hemma så vi har pratat hela torsdagen. Får se vad vi hittar på sista tiden, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0