helt bananas

235 dagar i USA.
235 dagar utan familj.
235 dagar i ett annat land.
235 dagar utan mina vänner.
235 dagar i en annan kontient.
 

Kan verkligen inte fatta det. Jag är i ett helt annat land, utan mina närmsta. Satt förra veckan bredvid min hostmom och blev helt överväldigad över hela äventyret. Helt plötsligt bara slog det mig att jag har snart varit borta i över 230 dagar, det är ju snart 8 månader. Något jag saknar:
 
  • Min mammas varma kramar ♥
  • Min systers arga humör :))))
  • Min pappas jobbiga omfamningar :)
  • Min pappas pannkakor
  • Min mammas pasta carbonara
  • Min systers hårda knytnävsslag
  • Min farmors halloween, jul och påsk middag
  • Min morfars skratt
  • Min mormors knäppa personlighet
  • Svensk mat
  • Lakrits
  • Min säng
  • Mina två rum
  • Min huvudstad
  • Mitt land
Japp, men nu är det 52 dagar kvar. 52 ynka dagar kvar till att jag sätter min fot på svensk mark igen, det är helt sjukt. Att få krama mina närmsta och mysa med dem. USA är helt fantastiskt, tro mig, men det är nog nu :) Sverige slår faktiskt USA, sverige är så fantastiskt, helt underbart. Så underskattat, men så bra ♥ Så vi syns snart svenskar, jag är snart tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Schreber

Hej min älskade dotter, saknar hela dig. Ska bli underbart att få krama och gooosa dig igen. Ha det så bra nu sista tiden.
Puss älskar dig.

2014-04-10 @ 17:41:25
Postat av: Morfar

Hej älskade bäst barnbarn
längtar efter att se dig igen.
Se till att du har tid för mig när du kommit hem.
kram från morfar

2014-04-10 @ 17:49:07
Postat av: emmy

tack vi saknar dig med

2014-04-11 @ 14:57:59
Postat av: emmy

;)

2014-04-11 @ 14:58:22
Postat av: Felicia

Glöm inte att njuta av tiden som är kvar, Sverige finns här och väntar på dig men försök se glaset halvfullt istället för halvtomt och fokusera på alla de positiva erfarenheter och upplevelser du fått och fortfarande lever i USA. Räkna inte dagarna till du kommer hem, räkna ner dagarna du har kvar!

Ska bli jättemysigt att se dig i juni, men NJUT av sista tiden!
PUSS

2014-05-04 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0