frågor!

Jag fick lite frågor, jag tycker att min engelska har blivit bättre, jag menar det första jag gör på morgonen är att prata engelska och det sista jag gör på kvällen, det kommer helt naturligt.. om jag multitaskar och håller på med flera saker samtidigt så kan jag svara på svenska eller säga ett ord! haha, det är lite roligt!

Simningen går bra än så länge, har börjat på "diving" också vilket innebär att dyka, göra konster osv från en trampolin och in i vattnet! Det är extremt roligt! Jag gillar faktiskt det lite bättre!

Min favorit lektion i skolan är nog.... hmm, jag vet inte alla lektioner är charmiga på sitt sätt.. Det jag gillar minst är matte, sedan personal fitness vilket är min idrottsklass, ibland gör vi roliga saker, ibland inte. Det jag gillar allra mest är nog food science (typ som hemkunskap) vi lagar mat varje onsdag, så det är kul. Grafisk design är också kul, d vi jobbar med olika redigerings program osv på iMacs. Sedan tycker jag också att geologi är kul! Många tycker det är konstigt, vad det är e "konsten om stenar" folk skrattar bara med det har mycket att göra med vulkaner, jordbävningar, tsunamis, hur jordens plattor påverkar jorden och om stentyper! jag lär mig faktiskt extremt mycket :) Dock så kommer jag nog att ha min bästa lektion nästa termin, astrologi! Jag älskar stjärnor, planter och sånt! Imorgon är det thanksgiving!!!!!!! Ska bli så extremt kul och amerikanskt speciellt! Längtar så mycket efter pumpkin pie (EXTREMT GOD). Jag lägger upp bilder imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0