Uppdatering

Hejsan! Jag tänkte att det var dags för en uppdatering om vad som händer just nu, jag och min nuvarande familj "klickar" inte riktigt, det har varit mycket små bråk, vi har varit sura på varandra och sånt. Mamman i familjen speciellt, det är inte 100% hennes fel och inte heller 100% mitt fel heller. Vi går helt enkelt inte ihop, hon och jag. Hon har ganska mycket i sitt liv just nu, har gått från att inte jobba till att fullt ut jobba ca 30-35 timmar i veckan, att ha mig där var alldelles för mycket för henne! Vi är inte sura på varandra just nu, utan vi har löst problemen och det ledde till att vi tyckte det skulle passa alla bäst om jag flyttar till en annan familj resten av min tid här! Jag tycker det är en bra idé, mamma och pappa tycker det är en bra idé och mamman här tycker det är en bra idé. Familjen som jag flyttar till (redan ikväll) har en dotter som är med i min simklubb! Hon och jag kommer bra överens, pratade med henne idag och hon verkade extremt uppspelt över flytten! Jag hoppas att jag nu ska passa in i denna nya familj och att jag kan stanna här tills jag åker hem till sverige! Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer att bli jättebra. Kramar från oss i Huddinge :-)

2013-12-10 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0